RECENT WERK

ABN AMRO SALES PITCH

ABN AMRO heeft op dit moment het meest innovatieve, duurzame en gebruikersvriendelijke collectieve pensioenproduct van Nederland. Toch kiezen potentiële nieuwe klanten na een pitchronde nog vaak voor de goedkoopste oplossing.


'Hoe maken we duidelijk dat we een onvergelijkbaar goed product hebben?’


De Beeldenfabriek hielp bij het ontwikkelen van een salespitch die potentiële klanten laat zien dat werkgevers en werknemers met de innovatieve collectieve pensioenoplossingen van ABN AMRO in goede handen zijn.


In onze waardesessie haalden we alles van waarde uit het hoofd op papier en vertaalden dat naar een nieuw concept en een sterk storyboard.


Om het innovatieve karakter te benadrukken mochten we extra design elementen, zoals de transparante ABN wolkjes, ontwerpen & toevoegen aan de bestaande huisstijl. 


Het reultaat is een presentatie die klanten raakt en de score verhoogt. 

 

©2020 door Beeldenfabriek Strategisch Ontwerp.